Lotus Blau

Opiniones de Lotus Blau

• Judith

Judith Solà Méndez · Se casó el 19/10/2019

La mejor elección

Sin duda, la mejor elección que podéis hacer. Grandes profesionales, cercanos, espacios increíbles... ¡Lo tienen todo! Solo tengo palabras de agradecimiento por hacer que nuestro día fuera inolvidable.

Enviado el 22/10/2019

Respuesta de Lotus Blau:

Muy agradecidos por vuestra valoración de nuestro espacio de eventos Loto Azul. Nos gusta mucho escuchar cuando nos decís: "lo tenéis todo". Pues sí, nosotros también estamos muy contentos de nuestros profesionales y de la proximidad en el trato. Gracias y muchas felicidades, Judith y Pedro.
    -------------------------------------------------
    Molt agraïts per la vostra valoració del nostre espai d'esdeveniments Lotus Blau. Ens agrada molt escoltar quan ens digueu: "ho teniu tot". Doncs sí, nosaltres també n'estem molt contents dels nostres professionals i de la proximitat en el tracte. Gràcies i moltes felicitats, Judith i Pedro.
  • Sonia

Sonia Del Rio Torra · Se casó el 06/10/2019

¡Simplemente espectacular!

Desde el primer día que contactamos con ellos nos sentimos como en casa. El día de la boda fue todo todo perfecto. La comida buenísima, dicho por todos los invitados. El servicio espectacular. ¡Un gran equipo! Gracias, Ariadna, por todo.

Enviado el 15/10/2019

Respuesta de Lotus Blau:

Una imagen vale más que mil palabras. Las fotografías que nos habéis hecho llegar del día de vuestra boda muestran momentos familiares inolvidables a la mirada de las carpas del Loto Azul, rodeadas de agua y naturaleza. Aquel domingo 6 de octubre vosotros erais los protagonistas. Gracias, y muchas felicidades Sonia y Sergio.
    ----------------------------------------------------------
    Una imatge val més que mil paraules. Les fotografies que ens heu fet arribar del dia del vostre casament mostren moments familiars inoblidables a l'esguard de les carpes del Lotus Blau, envoltades d'aigua i natura. Aquell diumenge 6 d'octubre vosaltres n'éreu els protagonistes. Gràcies, i moltes felicitats Sonia i Sergio.
  • JUDIT

Judit Vilaseca · Se casó el 28/09/2019

Todo el personal, un 10

Desde el primer momento que saber que irá bien. Tanto Ariadna como Jordi son unos grandísimos profesionales que hacen que vuestro gran día vaya muy bien. Amables, atentos y comprensivos con todo lo que está pasando. Sin duda una gran elección elegir Lotus Blau. Además, el lugar es una pasada.

----------------------------------------------

Des del primer moment saps que anirà bé. Tant l'Ariadna com en Jordi són uns grandíssims professionals que fan que el vostre gran dia vagi sobre rodes.
    Amables, atents i comprensius amb tot el que està passant. Sens dubte, una gran elecció triar el Lotus Blau! A més a més ,el lloc és una passada!

Enviado el 30/09/2019

Respuesta de Lotus Blau:

Muy agradecidos por vuestra valoración de nuestro espacio de eventos Loto Azul. Nos gusta mucho saber que considerarais nuestro espacio como una muy buena elección por la amabilidad, atención y comprensión de nuestro equipo de profesionales. Gracias y muchas felicidades, Judit y Joan.
    ----------------------------------------------------
    Molt agraïts per la vostra valoració del nostre espai d'esdeveniments Lotus Blau. Ens agrada molt saber que consideréssiu el nostre espai com una molt bona elecció per l'amabilitat, atenció i comprensió del nostre equip de professionals. Gràcies i moltes felicitats, Judit i Joan.
  • Roser

Roser Carulla · Se casó el 21/09/2019

Comida exquisita, entorno de ensueño

Lotus Blau fue el primer sitio que fuimos a visitar para hacer nuestra boda. No nos hizo falta ir a ningún sitio más. Nada más entrar por la puerta y ver el fantástico hotel balneario nos conquistó. "Muy mal nos tienen que atender para que no lo escojamos" - nos dijimos. Y el trato fue aún mejor. Exquisito. Tratamos con Pep que nos dio confianza y luego la boda nos la llevó Ariadna y Jordi, unos profesionales maravillosos. Se adaptaron a nuestras necesidades y organizaron la boda a la perfección. La comida es espectacular y dejó a todos los invitados boquiabiertos. Incluidos aquellos que tenían menú especial por intolerancias alimentarias. Además, tiene un plan B que diría que es hasta mejor que el plan A para cuando llueve. Las estructuras modernistas alrededor del salón son preciosas y a pesar de la lluvia nos quedó una ceremonia perfecta. Solo nos queda darles las gracias por haber hecho posible nuestra boda con su exquisita profesionalidad y trato humano.

Enviado el 22/09/2019

Respuesta de Lotus Blau:

Muy agradecidos por vuestra excelente recomendación Roser y Javi. Nos gusta que valoréis muy positivamente nuestra manera de proceder ante pequeños imprevistos como por ejemplo la lluvia que hizo presencia vuestro día del casamiento el pasado sábado 21 de septiembre. Efectivamente tenemos un plan B en caso de incidencias meteorológicas que hacen que vuestra celebración brille, si puede ser todavía más. También nos gusta mucho saber que tanto vosotros como vuestros familiares y resto de invitados incluso los que tenían alguna intolerancia, disfrutarais mucho de vuestro menú de celebración. Gracias y muchas felicidades, Roser y Javi.

-------------------------------------------------- Molt agraïts per la vostra excel·lent recomanació Roser i Javi. Ens agrada que valoreu molt positivament la nostra manera de procedir davant de petits imprevistos com ara la pluja que va fer presència el vostre dia del casament el proppassat dissabte 21 de setembre. Efectivament tenim un pla B en cas d'incidències meteorològiques que fan que la vostra celebració brilli, si pot ser encara més.
    També ens agrada molt saber que tant vosaltres com els vostres familiars i resta de convidats fins i tot els que tenien alguna intolerància, gaudíssiu molt del vostre menú de celebració. Gràcies i moltes felicitats, Roser i Javi.
  • Jennifer

Jennifer Sugrañes Escribano · Se casó el 14/09/2019

¡Estamos encantados!

El sitio es espectacular, tanto el hotel, como la sala, los jardines, la carpa y todo el entorno en general. La comida buenísima, todo el mundo nos felicitó y salió encantado, calidad y cantidad. Todo salió a la perfección, ¡mucho mejor de lo que nos podríamos haber imaginado! Se nota mucho cuando un equipo son buenos profesionales y saben hacer bien su trabajo. No dudaríamos ni un segundo en repetir de nuevo una y mil veces más con ellos. Des de la primera visita las sensaciones fueron geniales, Pep nos transmitió mucha confianza en la manera como se trabaja en el Lotus y nos enamoró el sitio, no tuvimos muchas dudas en decidirnos. Durante los preparativos tratamos con Ariadna, una chica súper agradable y cercana que nos ha ido guiando y ayudando en todo este tiempo y ha hecho que todo fuera más fácil. Además, durante aquel día, junto con Jordi, estuvieron pendientes de todo y nos ayudaron a que todo saliese a la perfección sin tenernos que preocupar por nada más que disfrutar de nuestra día. ¡Estamos encantados!
    --------------------------------------------------------
    El lloc és espectacular, tant l’hotel, com la sala, els jardins, la carpa i tot l’entorn en general. El menjar boníssim, tothom ens va felicitar i va sortir encantat, qualitat i quantitat. Tot va sortir a la perfecció, molt millor del que ens podríem haver imaginat! Es nota molt quan un equip són bons professionals i saben fer bé la seva feina. No dubtaríem ni un segon a repetir-ho de nou una i mil vegades amb ells. Des de la primera visita les sensacions van ser genials, en Pep ens va transmetre molta confiança en la manera com es treballa al Lotus i ens vam enamorar del lloc, no vam tenir cap dubte a decidir-nos. Durant tots els preparatius vam tractar amb l’Ariadna, una noia súper agradable i propera, que ens ha anat guiant durant tot aquest temps i ens ho ha fet tot més fàcil. A més a més, durant aquell dia, juntament amb en Jordi, van estar pendents de tot i van fer que tot sortís a la perfecció sense haver de preocupar-nos per res més que gaudir del dia. Estem encantats!

Enviado el 28/09/2019

Respuesta de Lotus Blau:

Muy agradecidos por vuestra valoración no solo de nuestro espacio de eventos Loto Azul sino también del Hotel Balneario Términos Orion ***. Nos gusta mucho vuestra excelente recomendación cuando nos decís que: "no dudaríamos ni un segundo en repetirlo de nuevo una y mil veces en vuestra casa". Gracias y muchas felicidades, Jennifer y Jaume.
    ---------------------------------------------------------
    Molt agraïts per la vostra valoració no només del nostre espai d'esdeveniments Lotus Blau sinó també de l'Hotel Balneari Termes Orion ****. Ens agrada molt la vostra excel·lent recomanació quan ens dieu: "No dubtaríem ni un segon a repetir-ho de nou una i mil vegades a casa vostra". Gràcies i moltes felicitats, Jennifer i Jaume.
  • Anna

Anna Díaz Paradas · Se casó el 07/09/2019

El sitio perfecto

Te miman a más no poder, el trabajo de Jordi, Ariadna, Josep y todo el equipo es impecable. El hotel y las habitaciones son espectaculares. En cuanto al sitio de la ceremonia es precioso, en plena naturaleza. La comida espectacular. En resumen, un 11/10.

Enviado el 10/09/2019

Respuesta de Lotus Blau:

Cuando puntuáis vuestra experiencia de casaros en casa nuestra con un 11/10, a nosotros nos hace mucha ilusión. Valoráis muy positivamente no solo nuestro espacio de ambientes gastronómicos Lotus Blau sino también el Hotel Balneario Términos Orion ***, el entorno y sus jardines. Estamos muy agradecidos por vuestras recomendaciones. Gracias y muchas felicidades Anna y Dani

-------------------------------- Quan puntueu la vostra experiència de casar-vos a casa nostra amb un 11/10, a nosaltres ens fa molta il·lusió. Valoreu molt positivament no només el nostre espai d'ambients gastronòmics Lotus Blau sinó també l'Hotel Balneari Termes Orion ****, l'entorn i els seus jardins. Estem molt agraïts per les vostres recomanacions. Gràcies i moltes felicitats Anna i Dani.

Laura · Se casó el 13/07/2019

Impresionante | Impressionant

Hace dos años fuimos a la boda de unos amigos en Lotus Blau y tanto yo como mi pareja decidimos que si algún día nos casábamos sería allí, el sitio precioso me enamoró y la comida de las mejores bodas que hemos ido. ¡Dos años después el 13 de julio del 2019 pude hacer realidad mi sueño y allí nos hemos casado! ¡Desde el principio con todo el equipo del Lotus nos sentimos como en casa, grandes profesionales, atentos a todo, hicieron que fuera un día perfecto y todos los invitados solo nos dijeron cosas buenas, no tenía ninguna duda que saldría todo bien, con este equipo está asegurado que todo hasta el último detalle esté a la perfección. Si me volviera a casar escogería sin pensarlo el mismo sitio, nos quedamos a dormir, desayunar y al balneario de Termes Orion, una pasada, esperamos que cada 13 de julio podamos volver a comer sus delicias y pasaría una noche o fin de semana para relajarnos y disfrutar del sitio y de la comida, solo tengo palabras de agradecimiento, lo recomiendo 1000x1000.
    ------------------------------------------------------
    Fa dos anys vam anar al casament d'uns amics al Lotus Blau i tant jo com la meva parella vam dir que si algun dia ens casàvem, seria allà, el lloc preciós em va enamorar i el menjar de les millors que hem anat de casaments. Dos anys després el 13 de juliol del 2019 vaig poder fer realitat el meu somni i allà ens hem casat! Des del principi amb tot l'equip del Lotus ens van sentir com a casa, grans professionals, atents a tot, van fer que fos un dia perfecte i tots els convidats només em van dir coses bones, no tenia cap dubte que sortiria tot bé, amb aquest equip està assegurat que tot fins a l'últim detall estigui a la perfecció. Si em tornés a casar, escolliria sense pensar-ho el mateix lloc, ens vam quedar a dormir, esmorzar i el balneari de Termes Orión, una passada, esperem que cada 13 de juliol puguem tornar per menjar les seves delícies i passaria una nit o cap de setmana per relaxar-nos i gaudir del lloc i el menjar, només tinc paraules d'agraïment, ho recomano 1000x1000.

Enviado el 06/09/2019

Respuesta de Lotus Blau:

Cuando recomendáis vuestra experiencia de casaros en casa nuestra con un 1000 x 1000, a nosotros nos gusta mucho. Primeramente vinisteis de invitados de unos amigos vuestros al Lotus Blau y este 13 de julio vosotros fuisteis los protagonistas, haciendo realidad vuestro sueño. Estamos muy agradecidos por vuestras recomendaciones. Gracias y muchas felicidades Laura y David.

---------------------------------- Quan recomaneu la vostra experiència de casar-vos a casa nostra amb un 1000 x 1000, a nosaltres ens agrada molt. Primerament vau venir de convidats d'uns amics vostres al Lotus Blau i aquest 13 de juliol vosaltres en vau ser els protagonistes, fent realitat el vostre somni. Estem molt agraïts per les vostres recomanacions. Gràcies i moltes felicitats Laura i David.

Eduard Batllori I Marta Forroll · Se casó el 29/06/2019

Boda redonda en Lotus Blau / Casament rodó al Lotus Blau

Todo correcto, ¡comida ideal! Nos sentimos muy bien acompañados ese día por los profesionales de Lotus Blau.
    -----------------------------------------------------------
    Tot correcte, menjar ideal! Ens vam sentir molt ben acompanyats aquell dia pels professionals del Lotus Blau.

Enviado el 18/08/2019

Respuesta de Lotus Blau:

Muy agradecidos por vuestra valoración sobre nuestros menús de banquetes. Nos destacamos por una gastronomía innovadora donde la calidad y la creatividad conviven con la tradición. Nos gusta mucho saber que tanto vosotros como vuestros familiares y resto de invitados disfrutasteis mucho de vuestro menú de celebración. Gracias y muchas felicidades, Marta y Eduard.
    ------------------------------------------------------
    Molt agraïts per la vostra valoració dels nostres menús de banquets. Ens destaquem per una gastronomia innovadora on la qualitat i la creativitat conviuen amb la tradició. Ens agrada molt saber que tant vosaltres com els vostres familiars i resta de convidats gaudíssiu molt del vostre menú de celebració. Gràcies i moltes felicitats, Marta i Eduard.
  • Carla

Carla Planas Barceló · Se casó el 23/06/2019

¡Lo recomiendo con los ojos cerrados! / Ho recomano amb els ulls tancats!

Fue el primer restaurante que visitamos y nos cautivó. El entorno, los jardines, el hotel, el espacio de la carpa y el comedor... Y, no menos importante, la gente de allí. Nos sentimos acogidos por Josep, Jordi y, sobre todo, Ariadna, que es con quien organizamos nuestro enlace. Nos pusieron todas las facilidades del mundo para poder hacer lo que nosotros queríamos. La comida, espectacular. No tenemos ninguna queja. Los invitados quedaron contentísimos. El día del enlace fueron muy atentos, especialmente por los niños y la gente mayor. ¡Recomendaría con los ojos cerrados el Lotus Blau! ¡Si buscáis un lugar donde poder hacer un enlace a vuestro gusto, no dudéis que este es un lugar ideal!
    ----------------------------------------------------
    Va ser el primer restaurant que vam visitar i ens va captivar. L'entorn, els jardins, l'hotel, l'espai de la carpa i el menjador... I, no menys important, la gent d'allà. Ens vam sentir acollits per en Josep, en Jordi i, sobretot, l'Ariadna, que és amb la qui vam organitzar el nostre casament. Ens van posar totes les facilitats del món per a poder fer el que nosaltres volíem. El menjar, espectacular. No tenim cap queixa. Els convidats van quedar contentíssims. El dia del casament van ser molt atents, especialment pels nens i la gent gran. Recomanaria amb els ulls tancats el Lotus Blau! Si busqueu un lloc on poder fer un casament al vostre gust, no dubteu que aquest és un lloc ideal!

Enviado el 26/07/2019

Respuesta de Lotus Blau:

Muy agradecidos por vuestra valoración porque cuando nos decís que recomendaríais Lotus Blau con los ojos cerrados, nos transmitís que quedasteis muy contentos con vuestra primera elección confiando vuestro acontecimiento a nuestra casa. Como siempre, nuestro equipo de profesionales se adaptó a vuestras ilusiones para hacer realidad vuestro sueño en un día tan especial. Gracias y muchas felicidades, Carla e Ismael.
    ---------------------------------------------------------
    Molt agraïts per la vostra valoració perquè quan ens dieu que recomanaríeu el Lotus Blau amb els ulls tancats, ens transmeteu que vau quedar molt contents de la vostra primera elecció confiant el vostre esdeveniment a casa nostra. Com sempre, el nostre equip de professionals es va adaptar a les vostres il·lusions per fer realitat el vostre somni en un dia tan especial. Gràcies i moltes felicitats, Carla i Ismael.

Marta Plaza Balagué · Se casó el 22/06/2019

¡No pudimos escoger un lugar mejor!

La experiencia fue maravillosa y no podría haber ido mejor. La ceremonia en el jardín y después el convite y fiesta dentro fueron inolvidables. Todo fue sobre ruedas gracias a la profesionalidad del staff. Queríamos agradecer especialmente a Ariadna y a Jordi por su atención al detalle y toda la flexibilidad mostrada. Fue un día de ensueño y no podríamos estar más contentos de haber escogido este lugar para celebrar nuestra unión con familias y amigos. ¡Muchas gracias por cuidarnos tanto y hacernos sentir tan bien ese día!

Enviado el 04/11/2019