Wisconsin Weddings

2 opiniones | Tarragona (Tarragona)

Opiniones de Wisconsin Weddings

• Neus

Neus F. · Se casó el 19/09/2020

¡Una sesión genial!

La sesión de fotos con Adri fue genial. Compartimos una puesta de sol maravillosa. Su forma de trabajar hizo que la sesión fuera muy natural y cómoda para nosotros. En definitiva, nos hizo disfrutar de un momento único en pareja.
    ---------------------------------------------------
    La sessió de fotos amb l'Adri va ser genial, vam compartir una posta de sol meravellosa. La seva forma de treballar va fer que la sessió fos molt natural i còmoda per nosaltres. En definitiva ens va fer disfrutar d'un moment únic en parella.

Enviado el 12/10/2020

Respuesta de Wisconsin Weddings:

¡Neus, Albert! ¡Qué sorpresa tan guay leeros! Gracias a vosotros por hacerlo todo tan fácil. Yo también disfruté mucho. Sois auténticos y ternura. Hasta bien pronto. ¡Gracias, de verdad, por todo!
    ----------------------------------------------------
    Neus, Albert! Quina sorpresa tan guai llegir-vos! Gràcies a vosaltres per fer-ho tot tan fàcil. Jo també vaig gaudir molt. Sou autèntics i tendresa. Fins ben aviat. Gràcies, de debò, per tot!