Jordi Farrés Fotografía

4 opiniones | Vic (Barcelona)

Opiniones de Jordi Farrés Fotografía

Nuria · Se casó el 19/09/2020

Captador de momentos mágicos

Jordi es un fotógrafo con talento. Captó momentos mágicos y efímeros que convirtió en inmortales a través de imágenes preciosas. El talento y amor por la fotografía lo plasma en sus resultados.

Enviado el 16/02/2021

Paula · Se casó el 07/09/2019

¡Fotografiando emociones!

Claramente, acertamos en nuestra elección. Teníamos claro que queríamos fotografías naturales, que captaran el momento, que al mirarlas nos retornaran al día del casamiento. Y sin duda, ¡Jordi lo ha conseguido! Desde el día que nos conocimos, enseguida conectamos, un trato muy próximo que nos hizo sentir muy cómodos, y sobre todo, que entendiera lo que buscábamos. Es un gran profesional, se nota que disfruta haciendo su trabajo y esto lo transmite en sus fotografías. ¡Gracias, Jordi, por inmortalizar tantos y tantos momentos de aquel día!
    ---------------------------------------------------
    Clarament, vam encertar en la nostre elecció. Teníem clar que volíem fotografies naturals, que captessin el moment, que al mirar-les ens retornessin al dia del casament. I sens dubte el Jordi ho ha aconseguit! Des del dia que ens vam conèixer de seguida vam connectar, un tracte molt proper, que ens va fer sentir molt còmodes, i sobre tot que entengués el que buscàvem. És un gran professional, es nota que gaudeix fent la seva feina, i això ho transmet a les seves fotografies. Gràcies Jordi per immortalitzar tants i tants moments d’aquell dia!

Enviado el 28/10/2020

Respuesta de Jordi Farrés Fotografía:

Muchas gracias, parejas. Fue un placer ser vuestro fotógrafo. En todo momento me sentí muy cómodo con vosotros. Un abrazo, y os deseo lo mejor.

-------------------------- Moltes gràcies, parella. Va ser un plaer ser el vostre fotògraf. En tot moment em vaig sentir molt còmode amb vosaltres. Una abraçada, i us desitjo el millor!

Alba H. · Se casó el 12/07/2019

Un reportaje magnífico / Un reportatge magnífic

Un increíble profesional y gran persona. ¡El reportaje superó nuestras expectativas y sin duda volveríamos a contar con él el día de nuestra boda! ¡Un 10 en todos los aspectos! Gracias por hacer más especial y único aquel día tan importante en nuestras vidas.
    ----------------------------------------------------------
    Un increïble professional i gran persona. El reportatge va superar les nostres expectatives i sense dubte tornaríem a comptar amb ell el dia de la nostra boda! Un 10 en tots els aspectes! Gràcies per fer més especial i únic aquell dia tant important a les nostres vides.

Enviado el 10/09/2020

Respuesta de Jordi Farrés Fotografía:

¡Gracias a vosotros, pareja! Solo faltaría. Gracias por confiar en mí, y por hacerme el trabajo tan fácil desde el minuto 0. Un abrazo muy fuerte, y a ver si nos vemos por Vic un día de estos.
    ------------------------------------------------------
    Gràcies a vosaltres, parella! Només faltaria. Gràcies per confiar en mi, i per fer-me la feina tan fàcil des del minut 0. Una abraçada ben forta, i a veure si ens veiem per Vic algun dia d'aquests.